lunes, 26 de noviembre de 2012

Mirandés

El Mirandés es un equip de futbol que actualment juga a segona divisió però que ha guanyat el cor de moltes persones, com el meu. 
Porten uns anys aconseguint puja de categoria (3ª divisió-> 2ªB-> 2 divisió) i han arribat a semifinals de la copa del Rey, acabant amb rivals com el Racing, l'Espanyol i Vila-Real.
Si escoltes el nom de Pablo Infante probablement se t'il·lumini perquè es com el Messi o el Cristiano Ronaldo als seus respectius equips.
I el passat dissabte 24 de novembre el Mirandés visitava al Sabadell i jo com bon seguidor no podia deixar passar aquesta oportunitat. Així que vaig anar a veure'ls i encara que el resultat encara que no va ser del tot positiu (1-1) va ser un dels millors dies de la meva vida.
Hem vaig fer fotos amb tots el jugadors del Mirandés i amb Pousso, l'entrenador que els esta portant a la "gloria". 

No hay comentarios:

Publicar un comentario